Районна газета

Звернення громадян

Інформацію оновлено 15.01.2018

Щоденний прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить начальник загального відділу апарату Конотопської районної державної адміністрації у робочі дні з 08.00 до 17.00 з перервою на обід з 12.00 до 13.00. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

Консультації також можна отримати за телефонами: 2-35-48, 6-56-75, 6-24-03, 6-63-64

У Конотопській районній державній адміністрації функціонують:

  • телефон "гарячої лінії" - 6 24 03
  • "телефон довіри" - 2 35 48

Організація проведення особистих прийомів громадян керівництвом Конотопської районної державної адміністрації покладена на працівників загального відділу апарату  Конотопської районної державної адміністрації.

 

МИКОЛА ГОРБЕНКО: ВИЇЗНІ ЗУСТРІЧІ – ЦЕ СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ МЕШКАНЦІВ ДО УЧАСТІ У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ СІЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ

У рамках проведення виїзних зустрічей з мешканцями району, голова Конотопської РДА спілкувався з жителями сіл Кузьки та Новоселівка

Однією з актуальних тем, яку озвучила громада, є впровадження нових стандартів молока: як вони вплинуть на приватні домогосподарства та чи можна буде продавати «домашнє» молоко.

З ВАЖЛИВИМИ ПИТАННЯМИ – ДО КЕРІВНИКА РАЙОНУ

Жителі Салтикового, Курилівки і Рокитного (Дубов’язівська ОТГ) в ході виїзного особистого прийому зверталися до голови райдержадміністрації Миколи ГОРБЕНКА з актуальними для них питаннями

«Ми повинні докладати максимум зусиль для розвитку наших об’єднаних територіальних громад, працювати так, щоб співпраця між районною владою та ОТГ була прикладом для інших, а головне – щоб жителі району реально відчували, що влада працює для них», - переконаний Микола ГОРБЕНКО.

ЖИТЕЛІ КОНОТОПЩИНИ СТАЛИ ЧАСТІШЕ ЗВЕРТАЛИСЬ ДО РАЙОННОЇ ВЛАДИ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ

Про це на засіданні колегії Конотопської РДА повідомила начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Ніна СІВЕР, доповідаючи про  підсумки  роботи зі зверненнями громадян у  2017 році

Як зазначила посадовець, загальна кількість таких звернень до райдержадміністрації у минулому році (555) зросла на 12,5% у порівнянні  з 2016 роком, на 22% збільшилась і кількість порушених у зверненнях питань.

НАЙВАЖЛИВІШИЙ ПОКАЗНИК, КОЛИ ЛЮДИ НЕ НА СЛОВАХ, А НА ДІЛІ БАЧАТЬ ТУРБОТУ ПРО НИХ, - АНДРІЙ САХНО

З важливих питань життєдіяльності громад звернулися жителі Мельні та Чорноплатового до першого заступника голови райдержадмініністрації під час виїзного особистого прийому

Звертались селяни з досить різними питаннями, серед яких: механізм впровадження нових стандартів молока та його вплив на приватні домогосподарства, питання житлових субсидій, пенсійого забезпечення, ремонту доріг, сортування сміття, відновлення роботи Мельнянської пожежної охорони.