Районна газета

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ТЕПЕР ОТРИМАТИ РОЗЯСНЕННЯ ПРО НАЯВНІСТЬ ЧИ ВІДСУТНІСТЬ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ ПРИ СПІЛЬНІЙ РОБОТІ БЛИЗЬКИХ ОСІБ МОЖНА ПО ТЕЛЕФОНУ

Конфлікт інтересів на державній службі виникає внаслідок існування можливостей для зловживання владою.

Розпорядження владою та участь в управлінні надають державним службовцям можливості керувати значними матеріальними та людськими ресурсами, вони мають широкий доступ до інформації, можуть кардинально впливати на долю конкретної людини, тобто в державному управлінні потенційно існують умови для виникнення конфлікту інтересів.

Для того, щоб уникнути виникнення або поглиблення конфлікту інтересів на державному рівні, впроваджуються такі основні елементи реалізації стратегії:

- чітке і реалістичне роз'яснення відносин, що можуть призводити до ситуації конфлікту інтересів;

- надання необхідної інформації інститутам державної влади щодо можливості виникнення ситуації конфлікту інтересів;

- розробка методик для визначення складу порушення, пов'язаного з конфліктом інтересів, і відповідних заходів впливу за невиконання цих методик;

- забезпечення поінформованості інститутів державної влади щодо вимог, що стоять перед ними стосовно виявлення і декларування ситуацій, пов'язаних із конфліктом інтересів;

- створення механізмів поточного контролю для виявлення порушень політики й урахування переваг, які можуть отримати державні інститути від ситуації конфлікту інтересів тощо.

Всі ці принципи реалізуються Національним агентством з питань запобігання та виявлення корупції та в Конотопській районній державній адміністрації зокрема.

Однак якщо ви опинились в ситуації коли маєте сумніви щодо конфлікту інтересів, у вас виникло питання чи власними діями при прийнятті того чи іншого рішення чи не порушуєте ви закон? Телефонуйте до Контакт-центру Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), де вас оперативно проконсультують фахівці НАЗК.

Як отримати консультацію:

- зателефонувати за номером +38(044) 200–06–94;

- прослухати автовідповідач та натиснути на телефоні “3”;

- зачекати з’єднання з оператором.

Раніше отримати таку інформацію можливо було лише надіславши письмовий запит для отримання роз’яснення.