Районна газета

Адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг Конотопської  районної державної адміністрації

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуг» від 6 вересня 2012 року в Конотопській райдержадміністрації створений та діє Центр надання адміністративних послуг.
У Центрі адміністративних послуг громадяни, підприємці та суб’єкти господарювання можуть  оформити документи дозвільного характеру, подати заяви на отримання адміністративних послуг, одержати на них належні відповіді тощо.
В Центрі адміністративних послуг створені умови для скорочення та спрощення процедур отримання необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб адміністративних органів.

м. Конотоп, вул. Соборна, 23, 41607
2-й поверх адмінприміщення Конотопської районної державної адміністрації, каб.54,55,56

електронна адреса: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. , Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Робочі дні та години:
понеділок - четвер - з 8-00 до 17-15
п'ятниця    - з 8-00 до 16-00
перерва   - з 12-00 до 13-00

Прийом документів для державної реєстрації прав:
вівторок - з 9-00 до 12-00,
середа - з 9-00 до 12-00,
п’ятниця - з 9-00 до 12-00.

Прийом заяв на отримання адміністративних послуг
понеділок – четвер - з 8-00 до 12-00, з 13-00 до 16-00,
п'ятниця    - з 8-00 до 12-00, з 13-00 до 15-00

  • Завідувач сектору з організації надання адміністративних послуг та державної реєстрації Конотопської районної державної адміністрації: Мартиненко Віта Миколаївна
  • Державний реєстратор сектору з організації надання адміністративних послуг та державної реєстрації Конотопської районної державної адміністрації Гагіна Альбіна Олександрівна
Свої побажання і пропозиції щодо організації роботи Центру та підвищення якості надання послуг просимо Вас надсилати на електрону адресу  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. , та за телефонами: 2-34-73, 098 387 70 90

ОБМЕЖЕНО ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН У СЕКТОРІ З ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

З 16.03.2020 по 03.04.2020 року на вимогу нормативно-правових актів з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV ПРИЙОМ ЗАЯВ від суб’єктів звернення та видача документів у Центрі надання адміністративних послуг  проводиться за попереднім записом за  телефоном 098 387 70 90

КОНСУЛЬТАЦІЇ щодо отримання адміністративних послуг надаються лише за   за  телефоном 098 387 70 90.

УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Зазначений перелік містить 51 адміністративну послугу

Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 16 травня 2014 року № 523-р затвердив перелік найпопулярніших серед громадян і бізнесу адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які будуть обов’язково надаватися через створені центри надання адміністративних послуг по всій Україні.