Районна газета

ПОЗАШКІЛЛЯ КОНОТОПЩИНИ: ЩОДЕННИК ОБЛАСНОЇ ЕСТАФЕТИ«ПОЗАШКІЛЛЯ СУМЩИНИ – 49+»

Кожен день естафети показує, що в арсеналі закладів позашкільної освіти Конотопського району є багато цікавих за змістом сучасних форм роботи з дітьми та учнівською молоддю

Так, 14 травня, в Попівському НВК до Міжнародного Дня музею керівник гуртка «Юні музеєзнавці» Маргарита ЧЕПУРНА підготувала Museum-трейлер «Попівка: крізь призму часу». Вихованці театрального гуртка «Мозаїка» презентували мініатюру «Весна в Парижі», а юні журналісти відчули себе справжніми інтерв’юерами на занятті гуртка «Літературна діяльність».

Цього ж дня у Вирівському НВК вихованці гуртка «Образотворче мистецтво» опанували сучасні способи малювання на інтерактивній дошці та створили спільну картину «Весняний настрій». Також було проведено бінарне заняття «Об’єднані творчістю». Під час заняття презентовано відеоролики, створені керівниками та педагогом – організатором. Вихованка Центру позашкільної роботи Аліна ІЛЛЯШЕНКО продемонструвала вміння у техніці пісочної анімації та показала етапи створення портрету.  

Наступний день естафети продовжився у Гружчанському НВК, де керівниками гуртків декоративно-ужиткового напрямку проведено майстер-клас з виготовлення сувенірів з фетру з учнями початкових класів. У В'язівському НВК керівником гуртка «Юні екскурсоводи» проведені арт-візії «Палітра життя Миколи СТОРОЖЕНКА», а в Попівському НВК І – ІІ ст. відбувся пленер «Мистецькі паралелі» з вихованцями гуртка «Образотворче мистецтво» .

Четвертий день естафети пройшов у навчальних закладах Дубов'язівської селищної ради.

Нагадаємо, що у Сумській області в межах обласного соціально-освітнього проекту «Кожна дитина має право» започатковано естафету зі знаковою назвою «Позашкілля Сумщини – 49+». Саме 49 закладів позашкільної освіти функціонувало в області на час старту проекту в січні 2018 року. З лютого 2019 року на естафета подорожує регіоном, залучаючи все більше талановитої молоді до цікавого змістовного спілкування. ЇЇ мета – формування регіонального креативного позашкільного освітнього простору через популяризацію сучасних напрямів позашкільної освіти засобами просвітницької та соціально-педагогічної діяльності, розширення форм співпраці закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти.