Районна газета

ОДРУЖИТИСЯ ЗА 24 ГОДИНИ

Відповідний пілотний проект, до якого приєдналося м.Суми, стартував ще у липні минулого року. За новою процедурою, у молодят є можливість без бюрократії самостійно вибрати, коли зареєструватися, не чекаючи 30 днів для того, щоб створити свою сім'ю

Як прокоментувала начальник Конотопського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Юлія ТРЕТЬЯКОВА, для того, щоб взяти участь у даному Проекті, необхідно зробити чотири простих кроки*

– Ви є мешканцями чи гостями міста Суми, кохаєте один одного і маєте бажання одружитися за 24 години – зверніться до організатора, який реалізує пілотний проект щодо реєстрації шлюбу у скорочені строки у місті Суми – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ – СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ (вул. Петропавлівська, буд. 49, м. Суми, контактний телефон (0542) 66 19 42);

–       визначте зручний для Вас час;

–     укладіть договір з Організатором про надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу;

–       прийдіть на день народження Вашої сім’ї.

Одночасно звертаємо Вашу увагу, що молодятам, які бажають зареєструвати шлюб у рамках пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки в місті Суми, необхідно заздалегідь потурбуватись про деякі юридичні аспекти, а саме: для державної реєстрації шлюбу наречені, на посвідчення своєї особи, повинні пред'явити паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, також додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України.

Якщо наречені або один з них раніше перебували в шлюбі, то при зверненні до Організатора, повинні пред’явити документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).

Не потребує пред’явлення заявниками оригіналів документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу, якщо відповідні актові записи цивільного стану, про які останніми повідомлено у договорі про надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу, складені органами державної реєстрації актів цивільного стану України. 
У такому випадку перевірка вказаних відомостей проводиться працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченими в установленому порядку.

Одночасно наречені повинні надати документи про сплату державного мита та про сплату платних послуг, що надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

Для отримання консультації з питання проведення державної реєстрації шлюбу у місті Суми за скороченою процедурою Ви можете звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Сумській області за адресою: вул. Троїцька, 17, м. Суми, телефон (0542) 66-19-42.