Районна газета

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ДЕПУТАТИ РОЗГЛЯДАТИМУТЬ ЗЕМЕЛЬНІ ЗАКОНОПРОЕКТИ ДО ТРАВНЯ, – ДМИТРО РАЗУМКОВ

Розгляд питань, пов’язаних з реформою ринку землі, триватиме у Верховній Раді України щонайменше до травня, і вийти з цього процесу неможливо. Про це на брифінгу сказав голова Верховної Ради Дмитро РАЗУМКОВ

«Регламент Верховної Ради побудований наступним чином: якщо ви зайшли в питання, поки ви за нього не проголосуєте, ви вийти не можете. Тобто, поки не буде проголосовано законопроект 2194, нічого іншого зробити не можна. Тому стоїть питання позачергових засідань», – сказав Дмитро Разумков.

УЧНІ 11-Х КЛАСІВ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗВІЛЬНЯЮТЬСЯ ВІД ПРОХОДЖЕННЯ ДПА – ВЕРХОВНА РАДА УХВАЛИЛА ЗАКОН

Учні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації. 13 квітня 2021 року, відповідний закон № 5014  ухвалила Верховна Рада України

Ініціатива покликана мінімізувати ризики захворювання на COVID-19 під час оцінювання результатів навчання учнів, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти. Також це уможливить отримання ними в установленому законодавством порядку документів про здобуття повної загальної середньої освіти.

ВЧАСНО ПОБАЧИТИ І ДОПОМОГТИ, ЩОБ ДО САМОГУБСТВА НЕ ДОВЕСТИ!

Іноді складається так, що життя  стає наче суцільний нестерпний біль. Як вчасно побачити і правильно допомогти дитині, яка розмірковує про самогубство?, - поради від служби дітей райдержадміністрації

- З метою запобігання вчиненню самогубств та виникнення нещасних випадків за участі неповнолітніх прошу звернути увагу керівників закладів освіти та здоров‘я Конотопського району на необхідність виявлення неповнолітніх, що можуть перебувати під негативним впливом зловмисників та попередження випадків доведення їх до самогубства, - закликала начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Тетяна ТОЧИЛЕНКО

ЛЮДМИЛА ЗЕРНИЧЕНКО: СПІВПРАЦЯ СЛУЖБ У СПРАВАХ ДІТЕЙ РАЙОНУ Є ГАРАНТОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ЗАКОННИХ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ

На цьому зауважила тимчасово виконуюча обов’язки голови райдержадміністрації Людмила ЗЕРНИЧЕНКО в ході робочої наради з питань передачі службою у справах дітей райдержадміністрації особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених, батьківського піклування службі у справах дітей Бочечківської сільської ради

Присутні обговорили  питання організації роботи з обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах тощо та надані методичні рекомендації щодо функцій служб у справах дітей району. Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України №48 від 06.02.2021 року службі у справах дітей Бочечківської сільської ради передані особові справи  17 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

ЯКІ ПРАВА МАЄ ВИКРИВАЧ КОРУПЦІЇ ТА ЯКУ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ?

Як повідомила провідний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції райдержадміністрації Тетяна НАВОРА, НАЗК у своїй роботі з викривачами користується формулюванням, поданим у Законі України «Про запобігання корупції». Цей закон окреслює декілька важливих умов, які визначають викривача корупції

Отже, викривач – це фізична особа, яка:

1. Володіє інформацією про можливі факти корупційних правопорушень – фактичними даними, а саме про обставини правопорушення, місце і час його вчинення та особу, яка вчинила правопорушення;

ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ТА АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛЯ Є ОДНИМ З НАЙВАЖЛИВІШИХ ЧИННИКІВ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ – ДОСЛІДЖЕННЯ

Як зауважив начальник відділу освіти, охорони здоров’я, культури, спорту райдержадміністрації Микола ВЕРБНЯК, однією з умов якісного інклюзивного навчання у школах є наявність підготовлених педагогів та асистентів вчителів

За інформацією Державної служби якості освіти України, інклюзивно-ресурсні центри користуються довірою батьків дітей з особливими освітніми потребами, втім потребують методичної підтримки та посилення співпраці зі школами, а чітка гармонізована співпраця між сторонами: ІРЦ – батьки – школа є чи не найважливішим чинником, який зможе суттєво посилити якість інклюзивного навчання у школах України.