Районна газета

ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН – ОСОБЛИВУ УВАГУ

Про це повідомила начальник управління Пенсійного фонду України в м. Конотопі та Конотопському районі Наталія ШЕЛЮК

Як відзначила посадовець, робота зі зверненнями громадян в даному управлінні зорієнтована на подальше підвищення якості обслуговування жителів та створення належних умов для реалізації ними цього права

Вона розповіла, що з початку поточного року з різних питань до фахівців управління звернулося більше 10 тисяч громадян, що на 3 тис. осіб більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільше людей цікавить правильність призначення та перерахунок пенсій, відвідувачами також порушуються питання щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства, порядок виплати пенсій.

З письмовими зверненнями за 4 місяці 2015 року до управління звернулося 42 громадянина, що на 11 більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Всі звернення громадян розглядаються об'єктивно і вчасно, перевіряються викладені в них факти, за результатами розгляду приймаються рішення відповідно до чинного законодавства, про наслідки розгляду заявникам надаються грунтовні відповіді.

З метою оперативного вирішення питань, що турбують мешканців міста та району постійно діє “гаряча” телефонна лінія, за якою надано консультації та роз'яснення 58 особам.

Крім того, кожний громадянин має можливість самостійно, у будь-який час, переглядати інформацію про свою пенсію, а застраховані особи — про страховий стаж та заробіток, скориставшись веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України.

«Той, хто користується електронним ресурсом  Пенсійного фонду може отримувати додаткову інформацію, а за умови реєстрації на веб – порталі, — відповідно й індивідуальні відомості про застраховану особу із системи персоніфікованого обліку.

«Нині на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано 3749 користувачів – жителів міста Конотоп та Конотопського району, і їх кількість постійно зростає»,- на завершення розмови додала Наталія ШЕЛЮК