Районна газета

НОВИЙ ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА СПОЖИТУ НАСЕЛЕННЯМ ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ В ДІЇ

20 вересня 2016 року набрали чинності зміни до Правил користування електричною енергією для населення (постанова Кабінету Міністрів України № 591 від 23.08.2016)

Виконуючи зазначені вимоги, ПАТ "Сумиобленерго" запровадило новий порядок розрахунків за спожиту електричну енергію з населенням, а саме з 01 по 01 число місяця. При цьому, покази засобів обліку, зняті згідно з графіком обходу контролерами обленерго, вважатимуться вихідними даними для визначення показів на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та першим числом календарного місяця.

Однак, абоненти  можуть розраховуватись за фактично спожиту електричну енергію за календарний місяць, фіксуючи покази засобу обліку на перше число кожного місяця та своєчасно надаючи їх ПАТ "Сумиобленерго" одним із наведених нижче способів:

- скориставшись системою СМС-інформування, яка доступна за номером 050 42 42 242:

для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за однозонним тарифом потрібно набрати текст згідно вказаного нижче шаблону:

1*NNNNNNNNN*XXXXXX, де

1 – код послуги: передача показів лічильника

NNNNNNNNN – номер особового рахунку,

- через систему "Мій рахунок" (інтернет-ресурс ПАТ «Сумиобленерго» www.soe.com.ua або billing.soe.com.ua);

- зателефонувавши до операторів кол-центру за телефоном 0 800 300 247.

Але 1 лютого велика кількість абонентів не змогла передати показники лічильників через велику кількість дзвінків, лінія була перевантажена. Через це у більшості абонентів виникає запитання – а що ж робити?

Щоб уникнути неприємних моментів, абоненти можуть телефонувати на гарячу лінію вже 30 та 31 числа, або 2 числа нового місяця - відповідно до абз. 3 п. 21 Правил користування електричною енергією для населення, передані Вами дані про покази засобу обліку протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважатимуться даними на перше число календарного місяця. Також можна звернутися за допомогою до родичів або друзів, щоб відправити показники за допомогою СМС.

Якщо Ви під час відправлення СМС помилилися цифрою у особовому рахунку, не варто хвилюватися  – Вам необхідно зателефонувати до колл-центру та з’ясувати всі деталі з оператором. Адже контролери носитимуть квитанції на оплату і надалі,  і якщо людина не передає показники лічильника, в день рознесення квитанцій контролери зніматимуть показники, а до кінця місяця  покази для розрахунку рахуватимуть у середньому по споживачу.