Районна газета

Звернення громадян

Інформацію оновлено 06.07.2020

Щоденний прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить начальник відділу з управління персоналом, документообігу, контролю та організаційної діяльності апарату Конотопської районної державної адміністрації у робочі дні з 08.00 до 17.00 з перервою на обід з 12.00 до 13.00. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

Консультації також можна отримати за телефонами: 2-35-48, 6-24-03

У Конотопській районній державній адміністрації функціонують:

  • телефон "гарячої лінії" - 6 24 03
  • "телефон довіри" - 2 35 48

Організація проведення особистих прийомів громадян керівництвом Конотопської районної державної адміністрації покладена на працівників відділу з управління персоналом, документообігу, контролю та  організаційної діяльності апарату  Конотопської районної державної адміністрації.

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ!

З 16 березня 2020 року на вимогу нормативно-правових актів з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби  COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV, призупинено проведення особистих  прийомів громадян в Конотопській районній державній адміністрації та виїзних прийомів у населених пуктах Конотопського району.

Звернення громадян приймаються керівництвом Конотопської районної державної адміністрації за допомогою:

засобів телефонного зв’язку на телефонну «гарячу» лінію тел. 6 24 03;

засобами електронного зв’язку  (електронне звернення) за

електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

поштою (письмове звернення) на поштову адресу:

41607, вул.Соборна, 23, м.Конотоп, Сумська область.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

Просимо з розумінням поставитись до зазначених тимчасових профілактичних заходів.

ДО ВІДОМА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

На офіційному веб-сайті Верховного Суду України у розділі «До уваги суб’єктів владних повноважень!» (http://bit.ly/366R81I) розміщено постанову від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 (http://bit.ly/30xrd1N), яка містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії Закону України «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників.

ЖИТЕЛІ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СВОЄ ПРАВО НА ЗВЕРНЕННЯ

Про це зазначила на апаратній нараді при голові РДА начальник загального відділу апарату Конотопської райдержадміністрації Ніна СІВЕР

Жителі району для вирішення своїх проблем звертаються особисто до керівництва райдержадміністрації (голови та заступників голови РДА) безпосередньо в приміщенні держустанови, або під час виїзних прийомів.  За І півріччя поточного року посадовцями у встановлені терміни розглянуто 106 питань, з них 89 -  вирішено.

ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ПРАЦЮЄ БЕЗКОШТОВНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»

При Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія» державної установи «Сумський обласний контактний центр»

Телефони, за якими можна звертатися з будь-яких проблемних питань: (0542) 66-33-77, 0-800-301-501. Час роботи: ПН-ПТ з 8:00 - 18:00

З ПРОБЛЕМАМИ ВИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ ЖИТЕЛІ ПРИЙШЛИ НА ПРИЙОМ ДО ОЧІЛЬНИКА РАЙОНУ

Жителі сіл Лисогубівка та Сарнавщина у ході особистого прийому звертаючись до Миколи ГОРБЕНКА просили допомогти з вирішенням питань стосовно забезпечення населення дровами та скрапленим газом, відновлення роботи вуличного освітлення, поточних ремонтів закладів культурної та медичної галузі

Хвилює селян й питання утримання доріг взимку, жителі висловили також прохання переглянути маршрут шкільного автобуса.

ЩО ТУРБУЄ СІЛЬСЬКИХ ЖИТЕЛІВ ДЕПТІВКИ, МАЛОГО ТА ВЕЛИКОГО САМБОРІВ?

Саме про це дізнавалась під час виїзного особистого прийому заступник голови РДА Тетяна ШЕРУДИЛО

На прийомі у заступника голови переважно люди похилого віку, а отже основне питання, що виникає зараз у більшості громадян, стосувалось порядку призначення  субсидій  та іншої державної соціальної допомоги.

Більше статей...

  1. ВИЇЗНІ ОСОБИСТІ ПРИЙОМИ ГРОМАДЯН - ЦЕ ДІАЛОГ РАЙОННОЇ ВЛАДИ І ГРОМАДИ
  2. ГОЛОВА ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗВЕРТАТИМЕТЬСЯ ДО УРЯДУ, ЩОБ КОШТИ НА БУДІВНИЦТВО СОСНІВСЬКОЇ АМБУЛАТОРІЇ ВИДІЛИЛИ В НАСТУПНОМУ РОЦІ
  3. ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТИХ ПРИЙОМІВ ГРОМАДЯН ЗА МІСЦЕМ ЇХ ПРОЖИВАННЯ – ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ТА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СІЛЬСЬКИХ ЖИТЕЛІВ КЕРІВНИЦТВОМ РДА
  4. ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ КЕРІВНИКА РАЙОНУ
  5. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ – НА КОНТРОЛІ У КЕРІВНИЦТВА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  6. БЕЗПОСЕРЕДНЄ СПІЛКУВАННЯ З ЛЮДЬМИ – ДЖЕРЕЛО ЕФЕКТИВНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
  7. ЧИМ ЖИВУТЬ ЖИТЕЛІ НАЙБЛИЖЕНИХ ДО РАЙЦЕНТРУ СІЛ
  8. ЩО НАЙБІЛЬШЕ ТУРБУЄ ЖИТЕЛІВ АНЮТИНОГО ТА ДУХАНІВКИ
  9. З ВАЖЛИВИМИ ПИТАННЯМИ – ДО КЕРІВНИКА РАЙОНУ
  10. МИКОЛА ГОРБЕНКО: ВИЇЗНІ ЗУСТРІЧІ – ЦЕ СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ МЕШКАНЦІВ ДО УЧАСТІ У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ СІЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ