Районна газета

НАСЕЛЕННЯ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ СТАНОМ НА 1 СІЧНЯ 2017 РОКУ

Чисельність населення Конотопського району продовжує зменшуватись

За попередніми даними Головного управління статистики у Сумській області кількість наявного населення Конотопського району станом на 1 січня 2017р. становить 28553 особи.

PROZORRO В ДІЇ: РОЗПОРЯДНИКИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ РАЙОНУ ЗАОЩАДИЛИ 966,48 ТИС. ГРН.

Головними розпорядниками бюджетних коштів Конотопського району через електронну систему Prozorro у 2016 році проведено 122 процедури очікуваною вартістю  10,06 млн. грн.

Сума переможних пропозицій склала 6,81 млн. грн., а економія бюджетних коштів -  966,48 тис. грн.

У КОНОТОПСЬКОМУ РАЙОНІ ПРОХОДЯТЬ ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ З ПИТАНЬ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА СТВОРЕННЯ ОТГ

Понад рік у Конотопському районі проводиться робота щодо децентралізації влади і створення об'єднаних територіальних громад

Голова райдержадміністрації Микола ГОРБЕНКО та голова районної ради Анатолій БОЯРЧУК в адмінбудинку РДА зустрілися з активами сільських рад, які в перспективі можуть бути об'єднані в Бочечківську ОТГ та Вирівську ОТГ.

ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КОНОТОПЩИНИ У 2017 РОЦІ

Відділом економічного розвитку та торгівлі райдержадміністрації  названо головні аспекти Програми соціально-економічного розвитку Конотопського району поточного року

Серед пріоритетних завдань у 2017 році – результативне функціонування  суб’єктів господарювання району, які є основою для розвитку сільських територій.

У КОНОТОПСЬКОМУ РАЙОНІ ТРИВАЮТЬ ОБГОВОРЕННЯ ЩОДО ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Вчора у приміщенні райдержадміністрації відбулося засідання спільної робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад 

Представники районної влади зустрілися з активом Дубовязівської, Вязівської, Гружчанської, Курилівської, Тернівської, Землянської, Красненської, Салтиківської, Шпотівської територіальних громад: депутатами місцевих рад, головами селищної та сільських  рад, керівниками навчальних, медичних закладів, будинків культури та бібліотек, сільгосппідприємств.