Районна газета

Веб-сторінки ліквідованих РДА

РОМАН ГРИЩЕНКО: ВЛАДА МАЄ ДОПОМАГАТИ АГРАРІЯМ, А АГРАРІЇ – ВКЛАДАТИ КОШТИ В СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ

Голова облдержадміністрації Роман Грищенко провів виїзну нараду з керівниками сільськогосподарських підприємств області щодо особливостей збиральної кампанії ранніх зернових і зернобобових культур на Сумщині та можливості вирішення питання фінансової компенсації втрати сільськогосподарських культур господарствами Буринського району

«Значний вплив на розвиток нашої області має агропромисловий сектор, адже Сумщина – аграрний регіон. Тож ми з вами, кожен на своєму місці, маємо дбати про залучення інвестицій в область. Це не лише розвиток економіки регіону, а й створення нових робочих місць, добробут жителів Сумщини», – зауважив Роман Грищенко під часспілкування з керівниками сільськогосподарських підприємств області.

Аграрії розповіли про початок жнив, як вплинули цьогорічні кліматичні умови на урожайність зернових культур, про існуючі на сьогодні актуальні питання сільгоспвиробництва.

Особливе занепокоєння у голови облдержадміністрації викликала ситуація на Буринщині, де внаслідок буревіїв та граду у 7 господарств району загинуло більше 1 тис. га сільськогосподарських культур. Завдані збитки становлять 31,7 млн гривень.

Очільник облдержадміністрації зазначив, що буде звертатися до центральних органів влади з питань щодо можливості надання державної фінансової компенсації понесених аграріями збитків.

Під час зустрічі було також обговорено наповнення місцевих бюджетів сільськогосподарськими підприємствами, вчасної сплати податків, адже від цих факторів залежить фінансування соціальної сфери, бюджетних установ –дитячих садків, шкіл, лікарень тощо –  стан доріг та іншої інфраструктури тієї території, де працює агрофірма.

Крім того, Роман Грищенко акцентував увагу учасників наради на своєчасних розрахунках з пайовиками, яких наразі в області понад 220 тисяч.

«Прошу розраховуватися з людьми вчасно і в обсягах не нижче, ніж у середньому по області», – наголосив голова облдержадміністрації.